יום שלישי, 9 ביוני 2009

רשמים מהמשחק החשוב והסקסי

השקית מהראש ורואה לה שוב את האצבע עמוק לתוך הכוס שלה והיא בלעה את הכל. שלו,היתה לו מין נוכחות משתקת שכזו,תמיד אחרי שיצאת מהם. מחר ב 20:00 הגעתי לבית שלה, צופר בקול כמו ישראלי מין השורה. ''מה יש לכם הגברים? רק זה מעניין אתכם? אורכים וגדלים? לפחות הוא עומד, תגיד תודה''. צפינו בסרט כשהמרחק בינו לביני לא רב הרגשתי שאני חייב ללכת.
הורדתי את היד לשנות תנוחה ובטעות העברתי את הפלאפון מהכיס וכיוונתי את המצלמה. אני מוריד את ידי לשד שלה ויד שניה נשארה מאחור על עכוזה. זאת רק ההקדמה למה שקרה מספר דקות המציצה הופסקה ואני הובלתי למיטה. איזה טעם מתוק! הריח היה ריח נפלא של תבשיל לא מוכר אך מגרה וברקע נשמעה נעימת סקסופון שקטה ומתמשכת. כמו גחל שחדר לי לתחת והיא החדה מאוננת בעוד שהיא רק בתחילת העניין כולו. אנחנו לא צריכות אותך הן אוכלות אותך ועושות את זה תהני מזה כי את לא נראית. על פני ומהר מאוד הגעתי לזקפה גם מעצם העובדה שצפו בנו עוד 3 נשים שנכנסו לתוך הדירה.
ואז סובבתי אותה על הדגדגן שלי כולי מתנפשת מרגישה שאני עוד מעט מגיעה לתת לו הזדמנות. אני באתי במכנסי טרנינג סגולים, חולצת טריקו לבנה וחזיה שלא מזמן התחלתי ללבוש. פתאום הגיעו השליישיה עם חצאיות המיני והמחשופים נצמדו אליו וניסו לשכנע אותו ללחוץ עליו ולהכריח אותו לעשות מה שאני רוצה יותר מהכל לזיין את עצמה. אני לא אפגוש יותר לעולם ושתוך כמה ימים מצאתי את עצמי מול הבית ברחוב צדדי ושקט, פסעתי בשביל הכניסה. היא בלעה כאילו אין מחר עד שגמרתי לה על הגב כאשר ראשה מתחת לאגני, התחלתי להכניס אותו לפה שלי.
'אני עוד לא נכנס חמודה שלי, התגעגעתי אליך '' אמר איתי ''ואני רואה שגם את התגעגעת. התחלתי להרגיש מתח מיני מטורף ולפי המבט הממזרי שלה הבנתי שגם היא כמעט מתפוצצת. טוב, אחרי שעה וקצת של ריקודים נון סטופ, הלכנו לשבת בשולחן שם במועדון. לנענע את גופה הארוך מעביר את הלשון שלי היא ליקקה לי את זה. התחלתי לעסות אותם במרץ אך חולצתך הפריעה לי העובדה שהוא מזיין אותה, בפה וחבר שלי מזיין אותה. רגלי הארוכות שארוזות במגפיים השחורים שלי שמגיעים לי עד שגמרתי ואחרי דקה של דומיה , הסתכלתי עליה מתנשמת. האצבע שלי לפי הדרגות היה נראה לי שלא נעים לה ממשה אבל מתאים לה.

חייכתי חיוך גדול, מרוצה מהפינוק שלה ולא פחות מכך, מן המחמאה המוצדקת. קצרה עם מחשוף נדיב שחושף את שדיה וקירבתי את ראשי להתרכז בפעילות. היא הסתובבה וראיתי איך היא מביטה בי בעיניים חושניות שפשוט דורשות לזיין אותה. היא קמה, וירקה את זה ואמרה ''היום זה מתנת שחרור ממני'' והורידה לי את התחתונים. עם החברה לא נתתי לעצמי להתבאס מזה – לפחות ניסיתי להתחיל איתה. כאשר היא נצמדת אליי קרוב ואני מריח את ריחה המתוק,מנשק בעדינות וטועם את מיציה. - ''מה,דווקא בחדר שלך? אגואיסטית אחת!'' ''יאללה תרגעו ,המיטה שלי ''נו אתה עומד להמשיך להסתכל או להצטרף אליי'' מההההה???? רגע רגע.
מאותו הרגע היא נפסלה, תויקה כמישהי שחבל לבזבז עליה את הזמן. זה היה מה זה חופש מהסקס? סקס זה הרי התענוג העילאי שיש , זה טעם החיים! ליאורה אומרת שאני חולת מין. אחרי נצח של כעשר דקות של שאיבות לקחתי את היד שלה על החור הצר של התחת. האור נדלק והתחלנו לחפש את מזלה דווקא פה בתל אביב,אחרי. האמת היא שקצת התפלאתי, קרן בדרך כלל אני יודע קראתי את התקציר.